En Norrländska på Öland

En blogg om mitt liv på Öland, här dryftar jag mina åsikter och synpunkter, jag bjuder på härliga bilder, matlagningskonsten och annat som jag tycker är värt att publicera =)



torsdag 3 mars 2011

Jag skriver vad fan jag vill!

Detta var rubriken för ett år sedan och då skrev jag såhär:

Det är min blogg, min ventil och mina ord, det är min dagbok som jag öppnar mig i, det är glädje och sorg, hundar och trädgård, det är min passion för matlagning, det är min saknad av pappa, det är min ångest, , det är skrivarglädje, det är min kärlek, det är min sätt att få utlopp för vissa känslor.
Vad jag skriver är upp till mig och ingen annan, vill du inte läsa mina ord så ge då fan i min blogg, jag tar inte kritik i denna fråga, inte av någon PUNKT SLUT!!!!

Jag står fortfarande för allt jag skriver men har dock blivit mer återhållsam med vad jag bjuder på, och min egen undran är då, varför?
Ska ta mig en ordentlig funderare på det idag, vad vill jag med bloggen, vill jag ha den publicerad på FB eller vill jag vara anonym, ska jag ha en bildblogg eller ska jag fortsätta som innan, ska jag öppna mig totalt som jag egentligen vill eller ska jag sluta mig som musslan.
Vi får se!



3 kommentarer:

  1. ja de e alltid svårt hur privat man ska va i en blogg...har inte vad jag kommer ihåg fått någon kritik eller att någon stör sig på de jag skriver (än) iaf...men ja de e som skrivet en avvägningsfråga...jag skriver allt som faller mig in å passar de inte den som läser så e de ju bara att sluta läsa men visst finns de folk som ska kommentera nitiskt å letar upp saker att tycka till om...tycker du ska fortsätta på de spåret du håller!! kramiz

    SvaraRadera
  2. Skit i facebookeländet, det är min kommentar! Och visst får Du och alla andra bloggare skriva precis vad ni (vi) vill i egna bloggen, det är ju upp till var och en att välja...

    SvaraRadera
  3. Om du vill skriva av dig ordentligt om allt så kan du ju öppna en annan blogg som du är anonym på??? Hoppas verkligen inte du lägger ner den du har nu, tycker om att hälsa på hos dig men det är klart att du ska känna det meningsfullt att skriva och dela med dig av det du vill dela med dig av. Lycka till och nu stannar du ta mig fan kvar (ursäkta språket) :D KrAMelikram

    SvaraRadera