En Norrländska på Öland

En blogg om mitt liv på Öland, här dryftar jag mina åsikter och synpunkter, jag bjuder på härliga bilder, matlagningskonsten och annat som jag tycker är värt att publicera =)



fredag 28 januari 2011

Det flyter pa!!

Semestern ar i full speed hela tiden, vi har hunnit med bade rundturer och djungelvandring, en dag lag jag dackad i kaskadkrakning som hade platsat i en serietidning, shit vad jag spydde, men efter lite magiska piller sa mar jag finfint.

Igar var vi ute pa det stora bla hela dagen, vi var ute pa Big Game Fishing vid Racha Noi Island, pa baten var vi nio personer och vi lyckades med att fanga 11 stora fina tonfiskar som vi senare grillade pa hotellet, en helt underbar dag att minnas i vinterkylan.

Idag ska vi ta det lite lugnt och borja trappa ner pa alla aventyr for att bara njuta av ledigheten, det ta efaktiskt en vecka att ga ner i varv.

Kram pa er alla darhemma och inom kort kommer bilder pa storfiskaren!

1 kommentar: