En Norrländska på Öland

En blogg om mitt liv på Öland, här dryftar jag mina åsikter och synpunkter, jag bjuder på härliga bilder, matlagningskonsten och annat som jag tycker är värt att publicera =)



onsdag 5 januari 2011

Gubbtjuv!!

Har ni sett filman Stekta Gröna Tomater då den lilla damen blir sjukt snuvad på en parkeringsplats vid ett köpcenter?
Exakt samma sak hände mig idag, men jag lyckades vid viss möda att inte backa bak för att sedan trycka gasen i botten rätt in i gubbens bil. Däremot så hissade jag ner rutan och sa till honom att det var ju jävligt snyggt gjort, och den blicken jag fick hade kunnat få varenda snöhög i regionen att smälta.
Tur att jag kan behärska mitt humör men det var enbart för att jag hade en jacka på mig med jobbets namn på.
Skitgubbe, men jag tog hans regnummer och vet var hans brevlåda finns!

2 kommentarer:

  1. Men Älsklingen du har inte nog med bucklor än. Du måste inse att det är bare å köre på, tryck te de jävla.
    Skämt o sido, jag är stolt över din självbehärskning men det är bra att du har hans nummer. Hämnden kommer sällan ensam o i mörkret är alla katter grå.

    SvaraRadera
  2. Den filmen såg jag för många år sedan och det är en höjdare. Ja du det finns verkligen korkskallar och dom har inte ens vett att be om ursäkt utan fortsätter att vara otrevlig. Du har skinn på näsan och det är härligt

    Ha en jättefin torsdag
    kram Malin/wiper
    http://wiper.bloggplatsen.se

    SvaraRadera