En Norrländska på Öland

En blogg om mitt liv på Öland, här dryftar jag mina åsikter och synpunkter, jag bjuder på härliga bilder, matlagningskonsten och annat som jag tycker är värt att publicera =)



måndag 17 januari 2011

v bnnju gyt

Vilken dag, plus sex grader, solen har visat sig och all snö och is från taket och däcket är borta, sedan att man måste vada ut i en decimeter vatten i gummistövlar för att ta sig ut från tomten gör mig inget.
Det känns lite tryggare att åka iväg när det inte är risk för takras. Hus, kines och kattvakten var här igår och rekade läget och det tryggt att veta att någon bor här när vi är iväg. Janis är och besöket hundpanget med Mannen just nu, allt måste kännas bra annars är det svårt att få en avkopplande semester.

Titeln på inlägget är författat av Bechamels små tassar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar