En Norrländska på Öland

En blogg om mitt liv på Öland, här dryftar jag mina åsikter och synpunkter, jag bjuder på härliga bilder, matlagningskonsten och annat som jag tycker är värt att publicera =)



fredag 7 januari 2011

Hjälp snälla!

KUL, eller inte......någon eller något har tagit sig in på min chatt på FB och börjar att sprida virus. Jag fick en länk av en vän imorse men klickade snabbt bort det då jag ej vågar öppna länkar via chattprogram då jag råkat ut för detta innan över msn.
Så nu vågar jag inte öppna FB något mer, så snälla ni som läser detta, kommentera i min blogg när det gett sig, jag har bytt lösen på FB vet ej om det hjälper. Frågan är ligger viruset i datorn eller bara över FB, är inte helt berest i detta!

3 kommentarer:

  1. Tror inte att det ligger i FB utan snarare i din dator, du har inte klickat på någon länk eller liknande alls??? Mail??? Hoppas det löser sig, kramiz Mia.

    SvaraRadera
  2. Det skickades till mig innan men det har slutat nu för typ 10 min sedan :)

    SvaraRadera