En Norrländska på Öland

En blogg om mitt liv på Öland, här dryftar jag mina åsikter och synpunkter, jag bjuder på härliga bilder, matlagningskonsten och annat som jag tycker är värt att publicera =)



lördag 29 januari 2011

Märkliga fenomen!

Idag var vi nere en stund på stranden och grabbarna snorklade medans jag satt som en panelhöna och vaktade sakerna. Som alltid när jag är ensam så passar jag på att studera mina medmänniskor, det är långa, korta, tjocka, smala, mörka, svarta, ljusa och gula individer som passerar standkanten framför mig. En härlig samlig med människor, men en sak förvånar mig, bredivd mig satt ett gäng med kvinnor i min ålder med typ likvärdiga kroppar, men döm om min förvåning då vi lade oss ner, då hamnade liksom mina tuttar lite mer mot armhålorna, de drog lite av tyngdkraften medan de ryska damernas tuttar stod som sockerstrutar mot skyn, hmmmm undra vad de har för knep ;)
Badpojken!

4 kommentarer:

  1. Kanske någon typ av operation :-), för övrigt verkar badmodet ganska avklätt med tanke på mannen på bilden.

    SvaraRadera
  2. Elementärt, kära du. Dina är äkta vara, ryskornas är "köpepattar", som Siv Malmkist kallar dem. Länge leve den naturliga looken!

    Håller med dig, det är jättekul att titta på människor.

    SvaraRadera
  3. De e ryska...de e knepet..*ler*

    Fortsätt gotta dig du.

    Kramiz

    SvaraRadera
  4. Silikon?? ;P

    Kram
    Anja

    SvaraRadera