En Norrländska på Öland

En blogg om mitt liv på Öland, här dryftar jag mina åsikter och synpunkter, jag bjuder på härliga bilder, matlagningskonsten och annat som jag tycker är värt att publicera =)



tisdag 4 januari 2011

Vi tutar och kör!

Hur korkad får jag vara, bara för att det nu varit snö i snart två månader så betyder det ju inte att vintern snart är över. Men det trodde visst jag, öppnar dörren och ser med besviken min att det har kommit en del nysnö och enligt vädret så ska det bli mer.
Typiskt, jag som ska ner till södra Öland idag, men det är väl bara att lägga snöskyffeln i bagaget och köra.

Satt förresten och tittade i tidningen Airshoppen och såg att de sålde favoritparfymen Angel av Thierry Mugler för ett jäkligt bra pris.
Tror jag slår till!!

1 kommentar:

  1. Vintern är definitivt inte över. Snön vräker ner, ja ska man ut på vägarna är det bäst att vara rustad till tänderna,
    Kramiz1

    SvaraRadera