En Norrländska på Öland

En blogg om mitt liv på Öland, här dryftar jag mina åsikter och synpunkter, jag bjuder på härliga bilder, matlagningskonsten och annat som jag tycker är värt att publicera =)



måndag 3 januari 2011

Ond bråd död!

Av misstag låstes en 65-årig kvinna in på den inre borgården på nyårsafton. När hon hittades tidigt på söndagsmorgonen var hon kraftig nerkyld och hennes liv gick inte att rädda.
Misstag???
Jag vill nog kalla det för brister!!
Undra hur historien kommer att låta om sisådär 50 år?

2 kommentarer:

  1. Ja, döden är omkring oss hela tiden. Stackars kvinna...

    Ha en god fortsättning på det nya året med mycke lycka å kärlek...

    Kram Lilitha

    SvaraRadera
  2. Ja, så det kan gå. Om jag har förstått nyhetsrapporterna om detta fall rätt, så var väl kvinnan inte helt adekvat.
    Jag har minne av snurriga gamlingar, som rymmer ut i natten, när man vänder ryggen till. Än så länge har ingen av min patienter dött, men man kan aldrig veta...

    SvaraRadera