En Norrländska på Öland

En blogg om mitt liv på Öland, här dryftar jag mina åsikter och synpunkter, jag bjuder på härliga bilder, matlagningskonsten och annat som jag tycker är värt att publicera =)



torsdag 20 januari 2011

Snacka om positiv terapi

Väskorna är packade med sommarklänningen och snorkeln, solskydd och kylbalsam, sandaler och joggingskorna och en hel hög med pocketböcker.

Janis är på hundpang, hansomskapassahundarochhus sover just nu i blodcellen, och jag är så lung, nästan märkligt lugn.
Det är till och med så att jag tycker att själva flygresan ska bli ett nöje!

Och det är enbart jag själv som har lyckats att bearbetat bort min flygrädsla, fan vad cool jag är!

9 kommentarer:

  1. Hoppas det blir lattjolajbans!

    SvaraRadera
  2. Oh, solsemester, vad härligt. Ha det gott & njut!

    SvaraRadera
  3. Snyggt jobbat!! Ha en underbar semester nu, Thailand låter fantastiskt! Å så skönt att slippa snön och kylan... Kram!

    SvaraRadera
  4. Ska du på semester...härligt! Ska du till Thailand? Där är min son just nu...å jag är sååå orolig...fy. Vad skulle han dit å göra...haha.

    Hoppas att du får en skön å maaaaagisk resa. Kram Lilitha

    (Akta dig för maneterna)

    SvaraRadera
  5. Håller med, de e inget vidare att flyga men de går ju. Trevlig semester nu, låter ju sagolikt med snorkel, sandaler....mmmmmm.
    Sola lite för mig oxå tack!!!
    Kramiz

    SvaraRadera
  6. Ha en underbar resa å ta hand om dig å familjen!! stooor kraaam!!

    SvaraRadera
  7. Vi ska ha det så underbart i Phuket!
    Jag kommer att hålla er uppdaterade =)

    SvaraRadera
  8. Aha, det är till Phuket ni ska,gud så härligt.
    Lägg in många fina bilder sen,
    Ha det gott,
    Kramiz!

    SvaraRadera