En Norrländska på Öland

En blogg om mitt liv på Öland, här dryftar jag mina åsikter och synpunkter, jag bjuder på härliga bilder, matlagningskonsten och annat som jag tycker är värt att publicera =)



söndag 2 januari 2011

Jag tror minnsan

Sakta men säkert kommer resfebern smygandes på mig, får små ångestattacker men stark som jag är så lyfter jag upp hakan, sträcker bak axlarna, putar med brösten och bara ignorerar det hela.

"svaren på dina frågor kommer inte förrän du vet vilka som är värda att ställas, och ställ inte frågorna som du  för allt i världen inte kan påverka"

4 kommentarer:

  1. Så hon ska ut och resa så här i början på året??? Vi ska "resa" till Blekinge till nästa helg...lagom långt..hihi

    Kramiz

    SvaraRadera
  2. Låter spännande, vart ska du åka då?

    SvaraRadera
  3. Stark kvinna fixar allt!!!!!!!

    SvaraRadera
  4. Vi åker till Thailand om några veckor, ska bli skönt men är galet flygrädd =)

    SvaraRadera