En Norrländska på Öland

En blogg om mitt liv på Öland, här dryftar jag mina åsikter och synpunkter, jag bjuder på härliga bilder, matlagningskonsten och annat som jag tycker är värt att publicera =)



onsdag 19 januari 2011

Jag fick ett sms

Fritidsresor informerar om en följdförsening på flight ..... från Malmö till Phuket, ny avgångstid 23.55 incheckningen stänger 22.55
Trevlig resa!

Det är en försening på 11 hela jävla dagstimmar i solen det, 11 timmar som Fritidsresor värderar till 755:- inte ett öre i komp får man heller, om vi säger så här så gick brandlarmet (nästan) inne på mitt kontor idag. Jag kokade av ilska och var säkert inte speciellt trevlig i telefonen när jag talade med Fritidsresors huvudkontor, men vet ni vad det bjuder jag på för jag tycker inte att resebolaget var speciellt trevliga de heller, en litet ursäkt kanske hade varit på sin plats!

2 kommentarer:

  1. Näää, fy vad tråkigt!! Det var ju ingen liten försening heller!! Förstår att du är frustrerad o. arg. Ha det så underbart när ni väl kommer iväg iaf. krAMelikram

    SvaraRadera
  2. Ha det underbart skönt i Thailand! Ser fram emot läckra bilder...
    Kram

    SvaraRadera