En Norrländska på Öland

En blogg om mitt liv på Öland, här dryftar jag mina åsikter och synpunkter, jag bjuder på härliga bilder, matlagningskonsten och annat som jag tycker är värt att publicera =)



söndag 9 januari 2011

Stålmusens återkommst!

Sätt på henne en fleecedräkt med stjärnor och älgar på och hon blir störst, bäst och vackrast.
Jag förstår nu Superhjältarna och hur deras kraft sitter i kläderna, för aldrig har jag sett en mer kaxig och självständig kinesflicka. Svansen i högläge strykandes mot benen som en katt, hon har en attityd mot Janis som inte är att leka med, den lilla Stålmusen Bechamellamusan!!!!!!!!

4 kommentarer:

  1. Haha...vilken syn!!
    Hon e bra söt den lilla!!

    SvaraRadera
  2. ´ha ha ha underbar!! snyggast blev hon :)

    SvaraRadera
  3. Jag säger då det! Tuffheten sitter inte i storleken. Men kanske i kläderna?

    SvaraRadera