En Norrländska på Öland

En blogg om mitt liv på Öland, här dryftar jag mina åsikter och synpunkter, jag bjuder på härliga bilder, matlagningskonsten och annat som jag tycker är värt att publicera =)



fredag 7 januari 2011

Osmord!

Undra hur jag har sovit inatt egentligen, det känns som varenda led är tömd på olja, ni vet när det gnisslar sådär i en gammal dörr, så känner jag mig, som en gammal dörr!
Idag ska i alla fall bilen få sin dom, fick klart från försäkringsbolaget i onsdags och bilreparatören ska titta på den idag, en liten buckla, jo jag tackar jag!

2 kommentarer:

  1. Så mkt snö, blåst och drivis som ni har är det inte konstigt att det gnisslar i dina leder :D. Förstår att du längtar bort, vem gör inte det?? Men det är bara att bita ihop o. köpa läget. Ha en go helg. krAMelikram

    SvaraRadera