En Norrländska på Öland

En blogg om mitt liv på Öland, här dryftar jag mina åsikter och synpunkter, jag bjuder på härliga bilder, matlagningskonsten och annat som jag tycker är värt att publicera =)



onsdag 12 januari 2011

Jag är såld på alla matprogram

Matprogrammen på tv:n avlöser varandra det är, Vad blir det för mat, Masterchef - the professionals, Masterchef USA, Gordons great escape och Sveriges mästerkock och allt detta med start typ nu.
Det ska bli kul och se hur den svenska versionen av Mastechef är ikväll, kanske att det dyker upp ett och annan bekant ansikte, det är då vad jag hoppas på.

Och hur jag ska hinna med den egna matlagningen får bli en annan historia.

1 kommentar:

  1. Sitter och kollar på Sveriges mästerkock nu. Skulle vara jäkligt nervöst att vara med där.Ska bli kul och se fortsättningen,
    Underbar header du har igen,
    Kramiz!

    SvaraRadera