En Norrländska på Öland

En blogg om mitt liv på Öland, här dryftar jag mina åsikter och synpunkter, jag bjuder på härliga bilder, matlagningskonsten och annat som jag tycker är värt att publicera =)



lördag 22 januari 2011

Vid ankomst

Antligen, vi landade pa Phukets flygplats klockan 16.30 lokal tid igar, efter mycket om och men i rustrafiken sa fick vi mota upp Fabian pa hotellet vid atta tiden. Hotellet vi bor pa ar ett supermysigt Guesthouse i mitten av Kata beach med endast 27 rum.
Det blev en harlig middag pa ett litet akta thai hak med krabba och kyckling red curry.
I sang vid tva pa natten for att sedan stiga upp halv sju och njuta av en timmes underbar promenad.
Imorgon fyller Mannen 50 ar sa da far vi se vad dagen har att erbjuda.
Skulle laddat upp lite bilder men.........

5 kommentarer:

  1. Hoppas ni har det bra :) Hundarna mår bara bra dom ligger för det mesta bara vid mig och sover ^^ Och gratta lasse ifrån mig imorgon :)

    SvaraRadera
  2. Låter supermysigt! Du får hälsa mannen med en födelsedagskram i morgon då. Själv ska jag gå ner till kineserna och David för en filmkväll efter jobbet. Ha det fortsatt mysigt!! Kram på er alla. <3

    SvaraRadera
  3. Sawadikaa khun Mita

    Välkommen till Phuket! Hälsa och gratta mannen på 50 årsdagen. Mitt mob nr är 08 46894658
    Två veckor kan gå väldigt fort men hör av dig om du vill. Önskar er en fantastisk semester
    Kram från Malin

    SvaraRadera
  4. Önskar er en super underbar semester! och grattis hälsningar till födelsedags barnet! ( för visst är man bara barnet vid 50??? )

    SvaraRadera
  5. Så ni slipper snön nu ett tag va...haha. Kram Lilitha

    SvaraRadera