En Norrländska på Öland

En blogg om mitt liv på Öland, här dryftar jag mina åsikter och synpunkter, jag bjuder på härliga bilder, matlagningskonsten och annat som jag tycker är värt att publicera =)



måndag 24 januari 2011

Thailandsresan flyter pa!

Pa hotelet som vi bor pa sa ar det free WIFI som tyvarr inte fungerar som det ska, sa igar nar jag skulle lagga in lite bilder till bloggen fran hotellets dator sa lyckades jag med konsstycket att tanka over allt pa deras dator, etthundrasjuttio bilder.....inte bra alls, men efter mycket och men sa ar de nu borta fran datorn men ligger dock tryggt i min kamera, sa jag kan tyvarr inte i dagslaget bjuda pa nagot i fotovag innan jag kommer hem. Risken att radera allt kanns ganska stor.

Vi har det i alla fall jatte skont och solen bjuder verkligen pa sin basta sida. Grabbarna lyckades att branna sig sa de har varit inomhus hela dagen idag och jag och Mannen har varit pa strande hela dagen.

Igar var vi pa markanden inne i Phuket Town och at massor med markliga saker fran de olika standen, vad det var har jag inte full koll pa och vill inte heller veta men gott var det, sedan blev det biljardkvall pa en liten bar i narheten av vart boeende.

Ikvall har vi atit en supergod thaimiddag med fem olika ratter, druckit tre ol och en lask till priset av endast 370 bath, snacka om prisvart, men da far man rara sig helt utanfor turiststraken for dar ar priserna minst det tredubbla.

Ha det gott sa hors vi!

3 kommentarer:

  1. Kikar in och kollar läget, det går ingen större nöd på er ser jag,
    Ha det fortsatt gott,
    Kramizar!

    SvaraRadera
  2. Jaha ja...här har jag hållt mig borta lite för jag tänkte "hon är ju på semester" så bloggar du där bortifrån. *ler*.
    Jaha där ligger du o gottar dig i solgasset o vi andra får frysa här hemma. Gott du!!
    Kramiz

    SvaraRadera
  3. Är så avis på er! Tänk att få vara i solen och värmen... Ha det bäst!

    SvaraRadera