En Norrländska på Öland

En blogg om mitt liv på Öland, här dryftar jag mina åsikter och synpunkter, jag bjuder på härliga bilder, matlagningskonsten och annat som jag tycker är värt att publicera =)



onsdag 2 februari 2011

En vanlig tisdag i februari, eller?

Igar mottes jag och John Grishamns Testamentet pa ett badlakan pa stranden, grabbarna gjorde Phuket Town och jag passade pa att njuta i solen.
Det var den forsta hela dagen pa stranden, vi har solat med matta men anda sa lyckades jag branna baksidan av mina lar, sa idag far det bli helbekladnad pa mig, en burka skulle sitta belratt just nu.


Lasse har traffat en ny karlek, visst ar hon vacker!!
Efter middagen blev det drinkar!!

5 kommentarer:

  1. Ni ser ut å ha de underbart skönt!!...hoppas ni njuter i fulla drag för här e de snöigt å hakigt som satan idag!! ha de bäst!! kramiz

    SvaraRadera
  2. Vad avundsjuk jag blir! Men njuter av att du delar med dig med dina bilder. Ska sätta mig i kväll och se på dem igen med en pinacolada i näven och skåla med er! Ha det bäst!
    KRAM-Lotta

    SvaraRadera
  3. Jaså, även du hat dragit till varmare nejder. Välkommen hem sen, det är faktsikt lite skönare här nu. Solen biter lite mera och det töar ibland.

    SvaraRadera
  4. Visste du att de oftast drogar dessa djur som ska matas..!!! Jag såg ett antal i Hua Hin :_( Så jag håller mig undan detta..

    SvaraRadera
  5. Glömde ju... Snygg bild på dig ä snygg bränna :)

    SvaraRadera