En Norrländska på Öland

En blogg om mitt liv på Öland, här dryftar jag mina åsikter och synpunkter, jag bjuder på härliga bilder, matlagningskonsten och annat som jag tycker är värt att publicera =)



måndag 14 februari 2011

Alla hjärtans dag!

Då får jag hoppas att alla handlare får en bra Alla Hjärtans Dag!
Choklad, Guldhjärtan, Nallebjörnar, en god middag, ett gott vin eller varför inte ge din käresta en gitarr?
För det är väd det de är till för, dessa dagar såsom denna, tror ju inte att det var någon kärlekskrank kvinna eller man som skapade just denna dag.
Eller är det helgonet Valentinus som just du firar?

2 kommentarer:

  1. För oss blev det en helt vanlig dag utan hjärtepresenter ;) man är luttrad numera och inte så jättenoga med såna dagar.

    Hoppas du och din familj får en fin alla hjärtans dag
    kram

    SvaraRadera
  2. Nu för tiden är det alltid något eller någons dag. Är det inte alla hjärtans, så är det kanelsbullens, kossornas eller skrodskornas. Börjar gå lite inflation i alla dessa dagar.

    SvaraRadera