En Norrländska på Öland

En blogg om mitt liv på Öland, här dryftar jag mina åsikter och synpunkter, jag bjuder på härliga bilder, matlagningskonsten och annat som jag tycker är värt att publicera =)



måndag 28 februari 2011

Imorgon är tydligen en annan dag!!

Har ju köpt en begagnad bil som är ny för mig, först skulle jag få den på torsdag, när torsdagen kom så skulle jag få den på fredag, när fredagen kom skulle jag få hämta den idag och idag så ska jag nu få hämta den imorgon. Och jävlar om imorgon blir i övermorgon då blir inte Mita att leka med!!
Obs, snodd bild!

5 kommentarer:

  1. Nu blev jag full i skratt för du skriver så roligt mitt i allt elände. Vad frustrerande. Hoppas du får den i mogon och inte nästa dag ;)

    Ha en fin kväll
    kramar

    SvaraRadera
  2. Ja, nu får den personen verkligen ta sig i kragen och leverera din bil. Jag skulle inte vilja vara den personen.... ha ha. Lycka till o. ha en bra start på veckan. krAMelikram

    SvaraRadera
  3. Är det en Alfa. I så fall en bekant för mig.

    SvaraRadera
  4. Ja, järnspikar vilken bil. Den är nog något att slåss för. Buss på bara!

    SvaraRadera
  5. Skånepågen, japp det är en Alfa

    SvaraRadera