En Norrländska på Öland

En blogg om mitt liv på Öland, här dryftar jag mina åsikter och synpunkter, jag bjuder på härliga bilder, matlagningskonsten och annat som jag tycker är värt att publicera =)



söndag 6 februari 2011

Från frukt och grönsaksmarknaden.

Inget snack om saken, visst är det 100 ggr skönare att bo i ett land med en temperatur som gynnar växtligheten, att kunna köpa frukt och grönt till vrakpriser istället för det fyrdubbla som det kostar här hemma just nu. Men det finns hopp, solen skiner så fint idag och snön smälter sakta, det är nästan så att det lilla "vår"känslan är på gång.



Se nu till att skaffa er en skön söndag!

2 kommentarer:

  1. Vilka fantastiska grönsaker och frukter. Ja du dom flesta älskar värmen. Ni verkar ha det toppen

    Ha en jättefin dag
    kram

    SvaraRadera
  2. Helt underbart!!!
    /Anja

    SvaraRadera