En Norrländska på Öland

En blogg om mitt liv på Öland, här dryftar jag mina åsikter och synpunkter, jag bjuder på härliga bilder, matlagningskonsten och annat som jag tycker är värt att publicera =)



tisdag 15 februari 2011

Den lilla röda!

Nu vill jag ha min bil, min krockskadade Peugeot med riktiga dubbdäck, den har varit hos bildoktorn nu i en vecka, är inte det lite lång tid för att byta en dörrjäkel fram?
Jag fick ju en hyrbil, en FORD med däck utan dubbar, eller så är jag en urusel förare, för jesses vad det slirar omkring på vägarna med bilen. Det har säkert någonting med om den är fram eller bakhjulsdriven men det ger jag mig inte in på.
Klockan får bli 07.00 innan jag slår en ny signal till bildoktorn, vill inte köra med denna FORD i detta väder i djupaste Smålandsskogarna, vill inte!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar