En Norrländska på Öland

En blogg om mitt liv på Öland, här dryftar jag mina åsikter och synpunkter, jag bjuder på härliga bilder, matlagningskonsten och annat som jag tycker är värt att publicera =)



måndag 21 februari 2011

Mitt huvud känns så tungt!

Vaknar med huvudvärk och mensvärk, tilltäppta bihålor och jävligt trött!
Inatt hade jag mord i blicken då jag för tredje gången fick gå ner och släppa ut löptikarna, att jag gick och la mig sent och ska kliva upp tidigt får jag ta på mig själv.
Tredje gången så puttade jag till Mannen och sa att nu är det hans tur att gå ner, han mummlade något oförstående och somnade om.
Nu är det inte så att det alltid är jag som kliver upp men nu var det så inatt, och tre sömnavbrott på 6 timmar är inte okej.

Varför i helvete är det ingen annan som vaknar? hur kan man undgå att höra? fattar inte.

Inatt är det jag som sover med öronproppar, så det så!!

2 kommentarer: