En Norrländska på Öland

En blogg om mitt liv på Öland, här dryftar jag mina åsikter och synpunkter, jag bjuder på härliga bilder, matlagningskonsten och annat som jag tycker är värt att publicera =)



söndag 27 februari 2011

Inte ett vårtecken!

Har varit ute idag och letat vårtecken, och det enda jag fann i trädgården var alla högar med hundbajs.
Solen tittade fram en stund på förmiddagen och gav mig hopp om en strålande dag, men så fort jag fått på mig kläderna så försvann den bakom molnen och har inte visat sig sedan dess.
Men snart så kommer ju den fantastiska årstiden som får mig att må så bra, att få tillbringa min lediga tid med händerna i jorden, det är så underbart att få göra vårstädning i vår trädgård och se nytt liv komma upp.

1 kommentar:

  1. Ja förhoppningsvis så är vi snart där,tänk att få gå ut och sätta sig i solen och njuta av en kopp kaffe,lyssna på fågelkvittret och njuta av dofterna,
    Kram vännen!

    SvaraRadera