En Norrländska på Öland

En blogg om mitt liv på Öland, här dryftar jag mina åsikter och synpunkter, jag bjuder på härliga bilder, matlagningskonsten och annat som jag tycker är värt att publicera =)



lördag 26 februari 2011

Vilket sällskap jag har!

Sitter här nere själv med hundarna och katten, Mannen har visst fastnat på ovanvåningen i något spel och sonen ligger fortfarande i sitt rum och tittar på någon galen serie.
Trodde helgerna var till för att umgås, men mitt sällskap duger vist inte!
Undra om jag hör knarr i trappan när doften av kvällens middag börjar kännas?

1 kommentar:

  1. Fastnar dom i spel så glömmer dom både tid och rum och dig tänker dom defenitivt inte på.... Hoppas dom slet sig till slut :0) Önskar dig en härlig söndag med plusgrader på Öland. krAMelikram

    SvaraRadera