En Norrländska på Öland

En blogg om mitt liv på Öland, här dryftar jag mina åsikter och synpunkter, jag bjuder på härliga bilder, matlagningskonsten och annat som jag tycker är värt att publicera =)



lördag 19 februari 2011

Värsta sovmorgonen!

Hade besök igår av två riktigt sura möbelherrar som bytte ut våra Hästensängar, bytet tog två timmar och tjugo minuter, och jag har full förståelse över deras irritation. Visst det är deras jobb men att lägga ett sängbyte en fredagkväll var nog inte det smartaste draget av deras chef, inte många pluspoäng där inte.
På Mannens bottenställning hade det lossnat en liten järn del och eftersom Hästen har bästaste garantin så bytte de även ut min säng.
Sedan att de hade med en annan madrass så att det skiljer tre centimeter mellan mig och Mannens madrass är ju en annan historia.

Jag har i alla fall sovit som en prinsessa hela natten och vaknar nu upp till ett kylslaget Öland, - 6 grader och lite vind på det, tror jag kryper ner igen!!!

Får i alla fall önska er en trevlig lördag!!

1 kommentar:

  1. Men vad irriterande det där såg ut,hmmm.....
    Förstår att du sover som en prinsessa i Hästens,*ler*....
    Kallt är det,jomenvisst.
    Kramiz!

    SvaraRadera