En Norrländska på Öland

En blogg om mitt liv på Öland, här dryftar jag mina åsikter och synpunkter, jag bjuder på härliga bilder, matlagningskonsten och annat som jag tycker är värt att publicera =)



lördag 5 februari 2011

Ska bara fixa lite

Gjorde ju tabben imorse att jag kollade jobbmailen, inte bra, 178 mail som låg i inkorgen och väntade på mig.
Stress.............
Så nu är jag inne på jobbet och rensar undan lite så att det ska vara skönare att komma tillbaka på måndag efter semestern!

1 kommentar:

  1. Stressa är inte bra.... Hörde på radion att dom gjort en undersökning just om det och över 70% är stressade VARJE DAG.... men det är ju den negativa stressen som är farlig. det gäller att hitta en balans i vardagen. Själv är jag cool som en filbunke...ha ha, nä kanske inte alltid men jag har iaf ingen negativ stress i mitt liv för tillfället o. det är jag lycklig över. Ha en bra kväll. krAMelikram och förresten, tack för din fina fina kommentar, jag blev så glad :0)

    SvaraRadera