En Norrländska på Öland

En blogg om mitt liv på Öland, här dryftar jag mina åsikter och synpunkter, jag bjuder på härliga bilder, matlagningskonsten och annat som jag tycker är värt att publicera =)



tisdag 22 februari 2011

P1 vs Storytel

Det blev inga öropproppar inatt utan telefonen, hörlurarna och P1!
Försökte att ladda ner Storytel efter några månaders uppehåll, tänkte att jag bara skulle köra en månad men mitt konto vill annat, det enda som jag kan ladda ner är ett sexmånaders abonnemang för nästan 900 kronor och det vill inte jag just nu, nåja det blev i alla fall P1som fick vagga mig till sömns, jag vaknade dock vid halv två på natten av ett ihållande tjut, sändningsuppehållet hade slagit till, trodde P1 sände dygnet runt.

På tal om ingenting så toksnöar det just nu utanför fönstret, det där med våren får nog vänta lite!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar