En Norrländska på Öland

En blogg om mitt liv på Öland, här dryftar jag mina åsikter och synpunkter, jag bjuder på härliga bilder, matlagningskonsten och annat som jag tycker är värt att publicera =)



lördag 5 februari 2011

Välkommen hem!

Efter nästan exakt 24 timmars resande med buss, flyg och bil och fem timmars sömn så är jag nu tillbaka till verkligheten efter en helt underbar semester, jag hoppas verkligen att alla skulle få möjlighet att någongång i livet få känna sig så rik på alla intryck som två veckor i Thailand kan ge!
Visst är det märkligt hur kroppen är inställd, i Thailand så klev jag upp vid sjutiden thailändsk tid, alltså klockan 01.00 svennsk tid och hinner inte mer än hem så vaknar jag min vanliga tid 05.45, denna skönhet nedan har varit vår veckarklocka i Kata.
Nu ska jag ge mig på all packning, tvätta lite och kanske tjuvkika lite på jobbmailen!

4 kommentarer:

  1. ...härligt när man e såå nöjd och tillfreds efter en resa!!...har du nått att njuta av i minnet när du kom hem till de här slaskerivädret!! kramiz

    SvaraRadera
  2. Välkommen hem!! Själv hade jag riktigt svårt att "ställa om" semesterklockan...

    kram
    Anja

    SvaraRadera
  3. Härligt att semestern varit så lyckad. Välkommen hem i efterskott. Jag hinner inte med allt så jag kommer lite efter mig i kommenterandet. Alla verkar älska Thailand och åker dit så ofta dom kan.

    kram

    SvaraRadera