En Norrländska på Öland

En blogg om mitt liv på Öland, här dryftar jag mina åsikter och synpunkter, jag bjuder på härliga bilder, matlagningskonsten och annat som jag tycker är värt att publicera =)



onsdag 23 februari 2011

Ofattbart och mycket skrämmande!

Khadaffi, hur fan hamnade han vid makten och vad har förövrigt hänt med den mannens hjärna.
Han verkar ju vara helt bisarr,att uttala sig att han inte är som andra ledare är väl i och för sig inte märkligt men att han ska stanna i sitt land och dö som en martyr är ju så skrämmande.
Att uppmana till massmord på demonstranterna och regimmotståndarna gör ju mig så upprörd att snön runt omkring mig kommer att smälta så fort jag går ut.
En psykisk undersökning vore ju bortkastade pengar men någon diagnos måste väl ändå kunna ställas så att människan försvinner från sin plats!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar