En Norrländska på Öland

En blogg om mitt liv på Öland, här dryftar jag mina åsikter och synpunkter, jag bjuder på härliga bilder, matlagningskonsten och annat som jag tycker är värt att publicera =)



onsdag 16 februari 2011

Så kåt kan ingen vara

Förstår inte varför radion ska fullkommligt spela sönder vissa låtar, jag tycker att Mikrofonkåt med September är bra men när jag för 5011 gången hör den idag så tappar den mer än vad den vinner, visst jag har ett val att stänga av radion men nu gör jag inte det!

3 kommentarer:

  1. Håller med till fullo. Hon har ju andra bra låtar och nu ett nytt album, spela det istället. Ha en go onsdag. krAMelikram

    SvaraRadera
  2. Jag har aldrig hört den faktiskt, är jag unik?

    SvaraRadera
  3. Hon är kanon bra som artist,låten är också bra.Men den är ganska så välspelad nu..
    Kramen!

    SvaraRadera