En Norrländska på Öland

En blogg om mitt liv på Öland, här dryftar jag mina åsikter och synpunkter, jag bjuder på härliga bilder, matlagningskonsten och annat som jag tycker är värt att publicera =)



måndag 7 februari 2011

Raketstart!

Vilken raketdag, började morgonen med att jag skulle lämna in bilen för lagning, hade bokat tid innan vår resa, var på bilfirman exakt 07.00, där fanns min bokning men min hyrbil lyste med frånvaron, efter lite detektivarbete så upptäcker vi att bilnissen bokat fel dag så jag får lämna bilen imorgon istället.
Sedan var det dags för jobbet, en snabb morgonfika och sedan ta tag i lilla mailboxen, det tog mig fem timmar att beta av alla mail och beställningar. En snabblunch med kollegan och sedan på högarna med papper, jag lämnade jobbet efter 17-tiden med ett rent skrivbord och en tom mailbox. Skön...tänk om alla dagar skulle gå i detta tempo, det vore något det! Det är ju nästan så att jag saknar restaurangbranschen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar