En Norrländska på Öland

En blogg om mitt liv på Öland, här dryftar jag mina åsikter och synpunkter, jag bjuder på härliga bilder, matlagningskonsten och annat som jag tycker är värt att publicera =)



söndag 20 februari 2011

Vilket skämt

Gjorde något dumt igår när jag slösade bort min tid med att titta på så kallade melodifestivalen, vilket skämt, det var ju så helt galet dåligt, hur tänker man och vem har gjort skiten?
Timlönen måste ha varit väldigt hög, för inte kan väl någon framföra detta gratis, eller?

ps,
     aldrig mera fläskfilé, det smakar verkligen GRIS!!!
                                                                                 ds

2 kommentarer:

  1. Håller verkligen med dig om melodifestivalen!!! Men griskött är ju utan tvekan det godaste köttet, love it!!

    SvaraRadera
  2. Ja Mita, här har tankarna runt detta specktakel gått i samma banor. För varje år blir det sämre och sämre.

    SvaraRadera