En Norrländska på Öland

En blogg om mitt liv på Öland, här dryftar jag mina åsikter och synpunkter, jag bjuder på härliga bilder, matlagningskonsten och annat som jag tycker är värt att publicera =)



fredag 11 februari 2011

Hotellyx!

Bor på hotell, har i och för sig gjort det i två veckor nyligen, men njutningen att vakna tidigt , lite småfrusen och få ställa sig i duscehn i 20 minuter och bara låta det varma vattnet värma mig, det är LYX för mig!
Nu ska jag snart ner och äta en god frukost för att sedan fortsätta till HK, det blir flyg hem i eftermiddag om nu inte vädret ställer till det för oss, herrejävlar, vintervitt på nytt!
Utanför hotellfönstret =(

1 kommentar:

  1. Nyfiken på om du har tagit dig hem för det verkar vara oväder i hela Sverige. Ha en go helg vännen. krAMelikram

    SvaraRadera