En Norrländska på Öland

En blogg om mitt liv på Öland, här dryftar jag mina åsikter och synpunkter, jag bjuder på härliga bilder, matlagningskonsten och annat som jag tycker är värt att publicera =)



onsdag 9 februari 2011

Skön eftermiddag!

Dagarna blir längre och därmed ljusare, han börja med lite trädgårdsstädning, det ser ju ut som en bomb har slagit ner med alla sönderbrutna kvistar och grenar. Jag lyckade fylla eldtunnan och elda upp riset, snacka om att det ger energi till själen!

Tjolahopp, nu ska jag packa den lilla väskan för morgondagens resa til Stockholm!

3 kommentarer:

  1. Välkommen hem, vet jag! Haft det skönt?

    SvaraRadera
  2. Vi har haft det helt UNDERBART!!!

    SvaraRadera
  3. vill oxxå kunna gå ut å grejja i en trädgård...de e lissma för själen de!!

    SvaraRadera