En Norrländska på Öland

En blogg om mitt liv på Öland, här dryftar jag mina åsikter och synpunkter, jag bjuder på härliga bilder, matlagningskonsten och annat som jag tycker är värt att publicera =)



torsdag 25 november 2010

Dripp dropp dripp dropp!

Plusgrader och snön som kom igår håller sakta, och då menar jag sakta på att töa bort, var detta bara en försmak av vad som komma skall eller?
Som tur är så bildar ju inte snön samma mängd vatten, volymmässigt alltså,  så det är bara att hålla tummen att källaren klarar sig idag!
Nu ska jag äta en sådandär härligt onyttig frukost med ljusa frallor med vallmofrön på, smör och ost, lite aroniamarmelad och en stor kopp chai

2 kommentarer:

  1. Håller tummarna att ni klarar källaren!

    Kram Lena

    SvaraRadera
  2. Nammis frukost! Vatten i källaren = onödigt och trist!!!!!!!!! Ylle

    SvaraRadera