En Norrländska på Öland

En blogg om mitt liv på Öland, här dryftar jag mina åsikter och synpunkter, jag bjuder på härliga bilder, matlagningskonsten och annat som jag tycker är värt att publicera =)



fredag 5 november 2010

Ta mig i kragen!

Detta var ju superskoj med en ny bloggplats men risken är väl att jag blir sittandes här resten av kvällen, jag kan ju alltid kasta till Mannen och sonen ett häfte med rikskuponger och tala om hur bra det är med hämtmat på fredagar.
Men vad ska jag då göra med lövbiffen och bearnaisen och stripsen och salladen som vi ska äta ikväll?
Nej nu får jag ta mig i kragen och göra något annat istället, och samtidigt drömma mig bort till värmen och ljuset, nedräkningen har redan börjat!

4 kommentarer:

  1. Kul med ny blogg =) Att få utforma den precis som man vill ha den - underbart!

    SvaraRadera
  2. ...blev lite orolig att du skulle lägga av men tur att du bara bytte plats...ha en trevlig kväll

    SvaraRadera
  3. Kul med ny blogg! =)
    Fin bild på ölansstenar... nu längtar jag till sommaren...

    SvaraRadera
  4. Drar en suck av lättnad = )
    Trodde du skulle sluta blogga helt!
    Nu blev jag glad igen = ))))

    Kram Lena

    SvaraRadera