En Norrländska på Öland

En blogg om mitt liv på Öland, här dryftar jag mina åsikter och synpunkter, jag bjuder på härliga bilder, matlagningskonsten och annat som jag tycker är värt att publicera =)



måndag 15 november 2010

Vad händer på natten!

Ännu en orosnatt med magont, jag förstår inte varför allt blir så stort på natten, hur en resa kan bli ångestladdad istället för att se glädjen i att få åka iväg, att en offert kan skapa oro istället för att se glädjen i att ha ett arbete och att bilen måste ombesiktigas var nog inatt värre än att bestiga K2, jag förstorar verkligen upp allt.
Och på mogonen är allt obetydligt och smärtfritt, vem spelar vem ett spratt?

3 kommentarer:

  1. Jaså, du har flyttat? Trivs du bättre här?
    Ja, nog är det konstigt hur allt bara kan kännas mycket värre på natten. Kan det vara mörkret?*funderar*
    Hoppas att allt funkade bra idag då!
    kramen

    SvaraRadera
  2. Så är det. På natten kommer alla hjärnspöken och hemsöker oss.

    SvaraRadera
  3. Drömspöket, förstås.
    Gillar inte den här bloggplatsen, kommentarerna blir svårare. Ylle

    SvaraRadera