En Norrländska på Öland

En blogg om mitt liv på Öland, här dryftar jag mina åsikter och synpunkter, jag bjuder på härliga bilder, matlagningskonsten och annat som jag tycker är värt att publicera =)



fredag 19 november 2010

Vattentunnorna är fulla!

Det blev inte den härliga långpromenaden som jag önskat idag, regnet har tagit dagen med storm. Och att gå i skogen med simfötter och cyklop är ju inte direkt njutbart. Kineserna får jag bära ut på gräsmattan för att de överhuvudtaget ska göra sina behov.
Nåja, eftermiddagen har jag tillbringat i köket med att paketera hundmat samt lagat till en het Chili con Carne, har även softat lite på soffan och tittat på 24 timmar med Anna Book och Maria Montazami, ett riktigt trevligt program, det var mycket skratt men även några tårar som trillade på min kind.

Får önska er en trevlig fredagskväll!

2 kommentarer:

  1. WOW vilken häftig header!!!!!!!
    Vad stormar ni verkar ha därnere... men solnedgången på bilden är magnifik! Ylle

    SvaraRadera
  2. Det programmet hade jag velat se, kanske det går på "Play"TV på nätet el. vad det nu heter, får kolla det. Ha en go helg. krAMelikram

    SvaraRadera