En Norrländska på Öland

En blogg om mitt liv på Öland, här dryftar jag mina åsikter och synpunkter, jag bjuder på härliga bilder, matlagningskonsten och annat som jag tycker är värt att publicera =)



lördag 27 november 2010

Lite lätt bakis =)

Efter middagen igår så fick vi för oss att gå ner på Byns lokal, där var det fullt ös med byborna som greppade micken till Hellas karaoke. Den ena sjöng bättre än den andre, tänker på filmen igår där madam säger att karaoke suger i NY men äger i Abu Dabi, så är det nog även här, töntstämpel i storstan men en kul grej på Byn. Det blev öl och Jäger som fuktade strupen, och det känns idag kan jag lova, så nu blir det vinterklädsel på och en prommis med de två nakna.

1 kommentar:

  1. Ja Hella fick mer än hon bad om när hon slet upp en hesing att sjunga "Iv got you babe". Men inte gav jag upp för det. Skämmas, vad är det?

    SvaraRadera