En Norrländska på Öland

En blogg om mitt liv på Öland, här dryftar jag mina åsikter och synpunkter, jag bjuder på härliga bilder, matlagningskonsten och annat som jag tycker är värt att publicera =)



onsdag 10 november 2010

Rensat!

Idag har jag rensat upp lite i de två korgarna som står på hatthyllan, jag hittade 11 skinnhandskar utan make/maka!! Har nu strumpmonstret flyttat upp från tvättstugan till hatthyllan istället?
Hittade även halsdukar jag inte ens visste att de fanns, 20 stickade mössor som sonen äger, och mängden kepsar ska vi bara inte tala om. Garderoberna i hallen ska jag ta en annan dag, måste bara fixa hit en kontainer först!!

4 kommentarer:

  1. Såna där skinnhandskar blir bra hundleksaker;))
    Anja o flock

    SvaraRadera
  2. Wow, det måste vara STORA korgar!!!!!!! hälsningar Ylle

    SvaraRadera
  3. Nej då Ylle, det var därför jag rensade för att det svämmade över!

    SvaraRadera
  4. Tack ANja, det hade jag inte ens tänkt på =)

    SvaraRadera