En Norrländska på Öland

En blogg om mitt liv på Öland, här dryftar jag mina åsikter och synpunkter, jag bjuder på härliga bilder, matlagningskonsten och annat som jag tycker är värt att publicera =)



onsdag 10 november 2010

Godmorgon!

Idag är det verkligen en god morgon, jag har plockat tillbaka lite sömn som jag antagligen har saknat.
Satt och somnade igår framför tv:n redan vid halv nio på kvällen, men nu är det historia och jag är pigg.
Hinner med att stryka lite tvätt och lägga i en maskin innan frukost sedan bär det iväg till arbetet, vädret bjuder idag på plus 4,4 och regnfritt, än så länge.
Har en vän på FB och hon bor långt norröver, där var det - 23 grader när hon kom hem i natt, hon måste ha flyttat till Sibirien.

Ha en fin dag och glöm inte att tända ett ljus i fönstret för alla misshandlade kvinnor!!!
Låt det brinna hela dagen......

1 kommentar:

  1. Här i Stockholm slaskar det på bra... Ha en bra dag själv..Kram Lilitha

    SvaraRadera