En Norrländska på Öland

En blogg om mitt liv på Öland, här dryftar jag mina åsikter och synpunkter, jag bjuder på härliga bilder, matlagningskonsten och annat som jag tycker är värt att publicera =)



lördag 13 november 2010

Sköna morgon!

Vilken skön start på lördagen, tog en promenad nere vid vattnet med vovvarna, det är åtta plusgrader ute med friska vindar.
Undra vilken nytta bojen gör i vattnet? Och undra hur den kom dit?
Kineserna på doftspår!

Efter en stund kom en Grandis kille på 5 månader och då fick han och Janis busa

Sicken stil!
Kramgott!

Efter promenaden blev det en härlig frukost med kardemummakaffe och färska frallor.
Nu blir det stadsbesök med Ozzy, vi ska kolla in alla gymnasieskolor.

Skaffa dig en skön lördag!!

4 kommentarer:

  1. Sköna bilder! Helst den nedersta - fantastisk!

    SvaraRadera
  2. Underbara foton på Janis å GD...hoppas du får en trevlig dag med sonen!! kramiz

    SvaraRadera
  3. Vad stor Janis blivit!!!!!!!!! Härlig promenad syns det.. Ylle

    SvaraRadera
  4. Kul att se dig! Bilden med svartvita kompisarna på var så fin! Ha en trevlig kväll!

    SvaraRadera