En Norrländska på Öland

En blogg om mitt liv på Öland, här dryftar jag mina åsikter och synpunkter, jag bjuder på härliga bilder, matlagningskonsten och annat som jag tycker är värt att publicera =)



söndag 21 november 2010

Tips tack!

Måste säga att visst är det helt fantastisk när Mannen väcker mig för och talar om att det är min tur att gå ner och släppa ut hundarna. Att jag har varit nere tre gånger på natten/morgonen räknas visst inte. Undra om han sover med öronproppar?
Hundar är underbara varelser men detta eviga nattgörande går mig snart på nerverna, det är i nte så att hundarna måste gå ut och kissa precis nej det är oftast den lilla filten som trillat ner på golvet och då ligger den lilla nakna kinesen och ger ett gällt skall var 30-onde sekund, och det märkliga är att hon har en mysig fleesedräkt på sig men den täcker ju inte huvudet. Är det någon som har ett enkelt mönster på en michelindräkt med huva så får ni gärna maila mig den på mita.s@live.se
Fast hon är ju söt som socker den lilla prinsessan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar