En Norrländska på Öland

En blogg om mitt liv på Öland, här dryftar jag mina åsikter och synpunkter, jag bjuder på härliga bilder, matlagningskonsten och annat som jag tycker är värt att publicera =)



fredag 26 november 2010

Sex and the city

Har tittat på Sex and the City 2 och funderar på om det verkligen finns något flygbolag som har planet de åkte i eller om det var fantasi som resten av handlingen i filmen, tramsig men ändå lite uderhållande i vinterrusket!
Snart ska jag då börja med min verklighet och göra hemgjord pizza med Chevre, Morbier, Danblu och Feta, när pizzan är färdiggräddad lägger jag på tunna skivor av en stark Italiens salmi och ruccola.
Gotti gott, en lyxpizza av smaker i min värld!

Vad äter ni för gott ikväll då?

1 kommentar:

  1. Gott med egen pizza!
    Filmen har jag inte sett och känner inget behov av det heller, men kommer den på tv så blir jag sittandes i soffan och låter mig underhållas.

    SvaraRadera