En Norrländska på Öland

En blogg om mitt liv på Öland, här dryftar jag mina åsikter och synpunkter, jag bjuder på härliga bilder, matlagningskonsten och annat som jag tycker är värt att publicera =)



fredag 26 november 2010

Rätten att relaxa!

Sitter fortfarande i min flanell pyjamas och morgonrock och bara njuter att få vara ledig och bara vara. Ska ta en rask och inte så lång promenad med Kineserna, sedan ska jag åka in till Kalmar och handla lite, ska gå och strosa på Citygross bland hyllorna och hitta inspiration runt fiskar och köttstycken.
Det är min typ av shopping, jag tittar heller på råvaror än att gå runt i kläd eller inredningsbutiker.
Med hopp om en skön fredag till er alla!

1 kommentar:

  1. Härligt det låter att bara strosa omkring i pyjamasen :0). Det är så det ska vara när man är ledig. Önskar dig en mysig helg med Advent och allt mys som hör till. krAMelikram

    SvaraRadera