En Norrländska på Öland

En blogg om mitt liv på Öland, här dryftar jag mina åsikter och synpunkter, jag bjuder på härliga bilder, matlagningskonsten och annat som jag tycker är värt att publicera =)



torsdag 25 november 2010

Njutbart!

Tänk på den goda hälsan du har och känn hur rikedomen som kommer till dig, hälsan kan inte köpas, hälsan är inte till salu.
Vi har överflödets största tid framför oss, vi letar, finner och köper. Gör inte det!
Strunta i alla ouppfyllda krav och njut istället av god hälsa, din familj, kärleken och lojaliteten, försök att hitta den inre friden. Framför allt nu i detta juletider där det ska shoppas och konsumeras, för vems skull gör du detta, ställ dig fråga både en och två gånger!Strunta i adventspyntet på söndag, gör en härlig fika korg med varm choklad och några goda prickikorv mackor och gå ut i skogen och njut istället, det tänker då jag göra!

1 kommentar: