En Norrländska på Öland

En blogg om mitt liv på Öland, här dryftar jag mina åsikter och synpunkter, jag bjuder på härliga bilder, matlagningskonsten och annat som jag tycker är värt att publicera =)



lördag 6 november 2010

I Minneslunden

Minneslunden vid Rälla är en mycket rofylld plats att bara sitta och samla sina tankar i, om det nu inte var för att två damer i sina bästa år kom tjattrandes som det vore ett kafferep. Tycker det är skitdåligt att man inte kan bara vara tyst då det sittar folk och har tänt ljus för de på andra sidan. Det är uppsatta skyltar om att hundar ej får tas med in i lunden vilket jag inte kan förstå, nej byt ut skylten till förbud mot tjatter istället!
Här skulle man kunna få sinnesro!

1 kommentar:

  1. Jasså du har "flyttat"...blogspot. Ser snyggt ut.
    Ja, en förbudsskylt mot tjatter vore inte helt fel (kan tänka mig en sån i det kontorslandskap som jag numera sitter i)
    :)

    SvaraRadera