En Norrländska på Öland

En blogg om mitt liv på Öland, här dryftar jag mina åsikter och synpunkter, jag bjuder på härliga bilder, matlagningskonsten och annat som jag tycker är värt att publicera =)



tisdag 30 november 2010

Arla morgon!

Har varit uppe sedan 05.00, lögn att somna om men då fick jag ju fixat lite och tänk vad märkligt det är att när övriga i familjen sover så lyckas jag slammra och tappa saker på diskbänken så att det ekar!
Duns hit och duns dit, lyckades inte väcka någon annan än katten Mårten.
Matlådan är fixad, pasta med pesto, feta, sallad och tomat, kroppen och håret är tvagat, påklädd, Mårten har fått mat, frukosten intagen, sonen är snart vaken, - 4,9 grader och VINDSTILLA!!

2 kommentarer:

  1. Ibland är det så skönt att gå upp tidigt och fixa. Dock gör jag det sällan eller aldrig numera för jag är så trött på mornarna... kram

    SvaraRadera
  2. Morgonstund har guld i mun! (sa tandläkaren)
    Vad VARMT ni har hos er!!!!!!! *avis*

    SvaraRadera