En Norrländska på Öland

En blogg om mitt liv på Öland, här dryftar jag mina åsikter och synpunkter, jag bjuder på härliga bilder, matlagningskonsten och annat som jag tycker är värt att publicera =)



tisdag 16 november 2010

Sitter här!

Sitter här nyduschad med min frukost, ett löskokt ägg och en skål med vaniljyoghurt och hemkokta björnbär, och precis så slog jag skeden genom ägget och det var löskokt med betong på lös så nu har jag äggvita över hela tagnentbordet, shit!!!
Så nu har jag torkat upp och har även glömt tanken med inlägget, så är det med mig, jag måste göra saker omedelbart annars glömmer jag bort vad jag ska göra. Mindmapping fungerar bra på jobbet men dock inte i hemmet, men en sak som jag kommer ihåg är att jag ska lägga mig under nålen idag igen och bli färdig!

6 kommentarer:

  1. Hej Mita !!
    Nu tänkte jag börja skriva lite igen
    Ha de så gott
    Kram o hej/Ann

    SvaraRadera
  2. ...spännande då får du lägga upp ett foto på den nya tatueringen!! kramiz

    SvaraRadera
  3. Man ska inte äta vid datorn, det som kan gå fel går alltid fel, vet du väl; -)

    SvaraRadera
  4. Jag vet Oldmolly, men det är då tiden finns =)

    SvaraRadera