En Norrländska på Öland

En blogg om mitt liv på Öland, här dryftar jag mina åsikter och synpunkter, jag bjuder på härliga bilder, matlagningskonsten och annat som jag tycker är värt att publicera =)



tisdag 23 november 2010

Hud mot hud!

Klockan ringde 04.00 imorse och jag klev upp för att se till att Ozzy kom upp och iväg på en dagsutflykt till Göteborg med skolan. Sedan tog jag med mig upp den mysigaste lilla värmedynan som finns, nämligen Bechamel. Hon är tacksam att ha hos sig för hon älskar att ligga näta, hud mot hud och under täcket, Kineserna har ju en grad högre temp än andra hundar så det är verkligen en liten värmedyna att mysa till det med.
Jobbet nästa!

4 kommentarer:

  1. Baconlindade dadlar är fantastiskt gott ja:-) Ha en fin dag i solen .

    SvaraRadera
  2. Jag har tingat en kisse som ska komma till oss efter jul. En liten ragdoll-kille som jag tänkte använda som värmedyna som du gör med din hund! Min hund gillar inte att man gosar med honom, sen är han alldeles för stor för att ta upp i sängen, han är en 25 kilos klump!

    SvaraRadera
  3. Och vilken värmedyna sen!!! Ylle

    SvaraRadera